خرید واتر پمپ آوانته

تازه ترین اخبار را از ما بشنوید

جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

خرید واتر پمپ آوانته

۶۰ بازديد

واترپمپ یکی از اصلی ترین قطعات داخل موتور اتوموبیل است که وظیفه هدایت آب داخل بلوک سیلندر را بر عهده دارد. همانطور که می‌دانید خودروهایی مثل هیوندای و کیا از قطعات یدکی حساسی برخوردارند که حتما لوازم یدکی هیوندای باید با کیفیت و مرغوب باشد. امروز در این مقاله قصد داریم تا در مورد واترپمپ هیوندای آوانته بیشتر صحبت کنیم.

واترپمپ چیست و چه وظیفه ای دارد

هنگامی که واترپمپ به درستی کار کند، ماشین شما دمای عملیاتی مطلوبی دارد و آن را حفظ می کند و به طور کلی حال و روز ماشین شما بهتر خواهد بود. اما اگر پمپ آب خراب شود یا شروع به فرسودگی کند، میتواند منجر به خرابی کامل موتور شود. به خاطر اهمیت این موضوع، ما در این مقاله به  علائم هشداردهنده خرابی واترپمپ میپردازیم و از آنجا که ما محصولات و لوازم یدکی هیوندای و قطعات کیا را به مشتریان خودمان ارائه میدهیم تاکید اصلی ما روی محصولات کیا و هیوندای است. این مقاله به صورت اختصاصی به واترپمپ آوانته میپردازد اما خواندن مقاله برای همه کسانی که ماشین دارند توصیه میشود.

واترپمپ هم خراب می‌شود

اگرچه واترپمپ در اکثر اتومبیل های مدرن مانند خودروهای هیوندای و کیا عمر طلانی دارد اما این به معنی مصونیت این قطعه از فرسودگی و نابودی نیست. مانند هر دستگاه مکانیکی دیگری، خرابی واترپمپ ها نیز علائم هشداردهنده ای دارد که مشخص میکند آیا این قطعه نیاز به تعویض دارد یا نه. چنانچه خودرو شما هر کدام از علائم زیر را داشته باشد باید به فک تعویض واترپمپ آن باشید و این موقع ها  است که پیدا کردن یک مرکز حرفه ای خرید واترپمپ آوانته برای شما به یک مساله حیاتی تبدیل میشود.

همچنین درمورد لوازم یدکی هیوندای سانتافه بیشتر بدانید.

  1. نشت مایع خنک کننده در قسمت جلوی اتومبیل: واترپمپ از واشر و مهر و موم های متعددی تشکیل شده است که مایع خنک کننده را در خود نگه می دارد. این قطعه از ماشین اطمینان حاصل می کند که جریان مداوم مایع خنک کننده از رادیاتور به موتور منتقل می شود. بعد از گذشت مدت زمانی این واشرها و مهر و موم ها کاملاً فرسوده و خشک شدن و ترک می زنند یا به طور کلی می شکنند. هنگامی که این اتفاق می افتد، مایع خنک کننده از پمپ آب نشت می کند و به زمین می ریزد. این اتفاق به طور معمول در قسمت جلوی اتومبیل شما و در مرکز محل استقرار موتور است.
  2. شل شدن پولی واترپمپ و صدا دادن آن
  3. بلند شدن بخار از رادیاتور
  4. گرم شدن بیش از حد موتور ماشین

واترپمپ را از کجا بخریم

اگر ماشین شما جزء محصولات کمپانی های کیا و هیوندای است میتوانید جهت تامین قطعات هیوندای و لوازم یدکی کیا به فروشگاه فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو مراجعه کنید. ما تمام لوزام یدکی این خودروها را با ضمانت و تایید کیفیت در اختیار شما قرار خواهیم داد. چنانچه قصد تعویض واترپمپ آوانته را دارید نیز میتوانید با ما تماس بگیرید تا مرغوبترین و توصیه شده ترین آن را به شما ارائه دهیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.